سیستم اتوماسیون شهرداری یزد به عنوان سیستم قابل ارائه به شهرداری‌های کل کشور تائید شد

سازمان شهرداریها و دهیاریهای کل کشور مجموعه سیستم اتوماسیون اداری مالی ارائه شده توسط سازمان فاوا شهرداری یزد را به عنوان یکی از سیستم‌های منتخب جهت ارائه به شهرداری‌های کل کشور انتخاب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور با هدف یکسان‌سازی، همسان‌سازی و ایجاد وحدت رویه در بهره‌برداری از سیستم‌های نرم‌افزاری، سیستم سازمان فاوا را برگزیده است. این سیستم اتوماسیون شامل 16 زیرسیستم دبیرخانه، گردش مکاتبات، کارتابل تحت وب، بودجه، اعتبارات، کارگزینی، حقوق و دستمزد، مغایرت بانکی، اموال، انبار، تدارکات، حضور و غیاب، امور قراردادها، امور پیمانها، اسناددریافتنی و املاک می‌باشد.

سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریها ابراز امیدواری کرد اجرای سیستم‌های فوق بتواند زمینه رشد فناوری اطلاعات در مدیریت شهری را فراهم آورد.

شایان ذکر است سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کل کشور همه ساله با ارائه مجوز به تعداد محدودی از سیستم‌های جامع اداری مالی (سال جاری چهار سیستم جامع اداری مالی)، آنها را دارای صلاحیت راه اندازی در کل کشور انتخاب می‌کند و سیستم اتوماسیون سازمان فاوا برای چهارمین سال متوالی به این عنوان برگزیده شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا